ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخلیه‌ باند تالیا در اصفهان طی هفته‌ جاری

| چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

هنوز تکلیف فضای فرکانسی تالیا در اصفهان مشخص نشده است و بیشترین مشکلات شرکت تالیا مربوط به باند فرکانسی در این شهر و حومه‌ی آن است.

ابوالفضل شاکری مسوول روابط عمومی شرکت تالیا در گفت وگو با (سیتنا) در خصوص مشکلات و موانع این شرکت برای توسعه‌ی شبکه تالیا اظهار داشت: بیشترین مشکلات این شرکت مربوط به باند فرکانسی در شهر اصفهان و حومه‌ی آن است که نسبت به رفع آن در این هفته وعده‌هایی داده شده است.

وی با بیان اینکه هنوز تکلیف فرکانسی تالیا در اصفهان مشخص نشده است افزود: البته طی چند روز اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دستوری مبنی بر رفع سریعتر این مشکلات داده اند که امیدواریم با پیگیری ها شاهد رفع این مشکلات و امکان عمل به تعهدات شرکت تالیا باشیم.

سخنگوی تالیا همچنین در خصوص تعرفه‌ی تالیا خاطر نشان کرد: تالیا در آخرین نامه‌ی ارسالی به شرکت مخابرات در خصوص اصلاح تعرفه‌ها به نفع مشترکان اعلام آمادگی کرده است با این وجود اصلاح تعرفه ها بستگی به انعطاف دولت دارد.

  • ۸۵/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">