ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تداوم زیان‌ها و شکست‌های بخش موبایل ال‌جی

| دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

ظاهرا شرکت ال جی درصدد خروج کامل از بازار گوشی هوشمند چین است.
فناوران - به نظر می رسد دلایل خروج ال جی از بازار چین، به انتشار گزارش مالی ۲۰۱۷ این شرکت مربوط است. بر اساس گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، کمپانی ال جی توانسته است به سود دست یابد. با این حال بخش موبایل این شرکت در سه ماهه چهارم سال گذشته، متحمل ضرری ۱۹۲ میلیون دلاری شده است.
ال جی شکست خود را در مقابل برندهای چینی پذیرفته است. طبق گزارش ها، این شرکت در سال ۲۰۱۷، توانست 9/13 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که بازار چین سهمی از آن ندارد. دلیل این امر، عدم فعالیت ال جی در بازار چین عنوان شده است.
همان طور که انتظار می رفت، کمپانی ال جی در چند سال اخیر نتوانسته است به اهداف خود دست یابد. حاشیه سود پایین و ضررهای متعدد مالی در بخش موبایل ال جی، دلیل محکمی برای پایان یافتن فعالیت این شرکت در بازار چین است. از سوی دیگر، عرضه نشدن دو گوشی پرچم دار G6 و V30 به صورت رسمی در چین به ضرردهی ال جی افزوده است. در سایت رسمی این شرکت برای کاربران چینی، تنها گوشی G5 دیده می شود و خبری از دیگر پرچم داران ال جی نیست.
 

  • ۹۶/۱۱/۱۶

ال جی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">