ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکلات مرتبط با اخذ عوارض آزادراهی به صورت الکترونیکی همچنان تداوم دارد.

با گذشت یک سال از الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی، مشکلات سابق همچنان ادامه دارد و دیده شده که یک خودرو در فاصله کمی دو بار توسط دوربین‌های نظارتی، ثبت شده است. 

یک کاربر با ارسال این تصاویر که پیامک مربوط به پرداخت عوارض آزادراهی است؛ بیان اینکه طی 10 دقیقه با دو پیامک مربوط به پرداخت عوارض آزادراه مواجه شده است، خواستار پیگیری این موضوع شد. 

این در حالی است که در این دو پیامک به وضوح مشخص است که حتی مبلغ عوارضی نیز در دو نوبت متفاوت شده و با یکدیگر فرق دارد.

به گزارش تین نیوز،  از آغاز تعطیلات نوروزی سال جاری (۲۸ اسفند ۹۷) طرح اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی کلید خورد.  خودرو‌هایی که از آزادراه‌های تهران-قم، تهران-ساوه، کرج-قزوین و قزوین-رشت تردد می‌کنند، پلاک خودروی آن‌ها توسط دوربین‌های پلاک‌خوان خوانده شده و برایشان پیامک ارسال می‌شود با این مضمون که به خاطر تردد از آزادراه، عوارض خود را پرداخت کنید.

اما پیامک این مخاطب تین نیوز نشان می‌دهد مشکلات مرتبط با اخذ عوارض آزادراهی به صورت الکترونیکی  همچنان تداوم دارد. 

 روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناها به عنوان متولی الکترونیکی شدن پرداخت عوارض آزادراهی، درباره این مشکل عنوان شد: برخی اشکالات فنی در سامانه پیامک از ابتدا وجود داشت که  که به تدریج در حال اصلاح است و این اشتباهات اکنون کاهش پیدا کرده است. اگر فردی اذعان دارد که پیامک اشتباهی برایش ارسال شده است، میتواند از طریق سایت آنی رو که متعلق به بخش خصوصی است، شکایت خود را پیگیری کند.

  • ۹۸/۱۲/۲۵

وزارت راه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">