ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار رفع ایرادهای اپراتورهای تلفن همراه در حوزه ارسال و دریافت پیامک و وجود تاخیر در این بخش شد.
به گزارش فارس حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار انجام اقدامات لازم برای رفع ایرادات و اشکالات در ارسال و دریافت یا دیر رسیدن پیامک اپراتورهای تلفن همراه شد.

در تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر ارتباطات آمده است: بسیاری از مشترکان اپراتورهای تلفن همراه کشور به دلیل اشکال در ارسال و دریافت یا دیر رسیدن پیامک‌های خود ناراضی و معترض هستند، به طوری که فرستنده پیام با خاطر آسوده که مخاطب پیام را دریافت کرده و گیرنده منتظر دریافت پیام است و این چالش حتی زمینه بحث و اختلاف بین فرستنده و گیرنده پیام را نیز به وجود آورده است، لذا ضروری است نسبت به پیگیری جدی موضوع تا رفع اشکال اقدام لازم صورت پذیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">