ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشدید تحریم تبلیغاتی فیس‌بوک

| شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

بی توجهی فیس بوک نسبت به حذف پست های سیاسی قانون شکنانه ترامپ و حامیانش موجب شده تا بسیاری از شرکت های تجاری انتشار تبلیغات بازرگانی در این شبکه اجتماعی را متوقف کنند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، بعد از انتقادهای گسترده از فیس بوک، این شبکه اجتماعی هم تصمیم گرفت مانند توئیتر برای مطالب سیاسی حاوی محتوای دروغ پراکنانه و مروج خشونت از برچسب استفاده کند. اما تاخیر و دودلی فیس بوک در این زمینه باعث شد تا شرکت های تجاری نیز در واکنش انتشار تبلیغات خود را در فیس بوک به طور موقت متوقف کنند.

از جمله شرکت هایی که از توقف موقت انتشار تبلیغات خود در فیس بوک خبر داده اند، می توان به کوکاکولا، هرشی، هوندا و غیره اشاره کرد. پیش از این dove، لیپتون و وریزون هم از تصمیم مشابهی خبر داده بودند. این تحریم تبلیغاتی از سوی گروه های مدنی مخالف نژادپرستی و تبعیض و معترض به سیاست های ترامپ برنامه ریزی شده است.

در مجموع قرار است ۱۲۰ شرکت تجاری به این تحریم تبلیغاتی بر ضد فیس بوک بپیوندند. این شرکت ها با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن نژادپرستی خواستار جدیت فیس بوک در برخورد با این پدیده شده اند.

  • ۹۹/۰۴/۰۷

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">