ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در نشستی که با رئیس سازمان تامین اجتماعی داشتیم وی از در نظر گرفتن تشویقی این سازمان برای پزشکانی که از نسخه الکترونیکی استفاده کنند خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: در نشستی که با حضور تعدادی از رؤسای کانون بازنشستگی تأمین اجتماعی و رئیس سازمان تأمین اجتماعی و بنده به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس برگزار شد، مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی در مشاغل سخت و زیان آور، در بخش‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان تأمین اجتماعی قول داد تا در آینده نزدیک بخشی از مشکلات این بازنشستگان مرتفع شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین موضوع حذف فرانشیز درمان های سرپایی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و رئیس سازمان تأمین اجتماعی بر تصمیم این سازمان برای حذف فرانشیز درمان‌های سرپایی تأکید کرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه رئیس سازمان تأمین اجتماعی از تشویقی این سازمان برای پزشکان تأمین اجتماعی که از نسخه الکترونیکی استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند خبر داد و گفت که تشویقی این پزشکان تا پایان همان روز به حسابشان واریز می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این در جلسه مذکور موضوع رفع تبعیض‌ها بین بازنشستگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مورد تأکید قرار گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">