ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه مشترک بررسی فعالیت «بخش رمز ارز‌ها» بین بانک مرکزی و این کمیسیون خبر داد و گفت: دولت اگر در زمینه ساماندهی بازار رمز ارز‌ها لایحه‌ای به مجلس ارائه کند، حتما استقبال می‌کنیم.
محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، از تشکیل کارگروه مشترک بررسی فعالیت «بخش رمز ارز‌ها» بین بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی خبر داد.

وی افزود: قرار است موضوعات محتوایی در بحث فعالیت در رمز ارز‌ها در این کارگروه مورد جمع‌بندی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این کارگروه طرح مجلس شورای اسلامی را در زمینه ساماندهی رمزارز‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد و پیشنهادات دولت و بانک مرکزی هم در این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت لایحه‌ای در زمینه رمز ارز‌ها به مجلس ارائه خواهد کرد و یا خیر؟ گفت: دولت اگر در زمینه ساماندهی بازار رمز ارز‌ها لایحه‌ای به مجلس ارائه کند، حتما استقبال می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: ما در حال حاضر طرح ساماندهی بازار رمز ارز‌ها را در مجلس نهایی کردیم و دولت می‌تواند در رابطه با اظهارنظر کند، اگر دولت در این زمینه لایحه‌ای ارائه دهد حتماً از آن لایحه استقبال خواهیم کرد.

  • ۰۰/۰۸/۰۱

پول مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">