ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی گفت:برای 52 میلیون تن در کشور پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده وتا پایان دولت تدبیر وامید بیش از 90 درصد مردم دارای این پرونده خواهند بود.

دکتر ایرج حریرچی روز سه شنبه در حاشیه آیین معارفه و تودیع ورسای جدید و پیشین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگاران افزود: همگانی شدن بیمه‌ها در این دولت از جمله اقدامات صورت گرفته بوده و هم اکنون 95 درصد مردم دفترچه بیمه داشته و این گامی موثر در راستای ارایه خدمات بهینه به مردم می باشد.
وی طرح تحول سلامت را یکی از طرح های موفق اجرایی در کشور دانست وافزود: این طرح در دولت تدبیر وامید بمنظور کاهش هزینه های درمانی وافزایش خدمات کیفی اجرا شد و در حالیکه تا قبل از اجرای آن هزینه های سرسام آور درمانی برای مردم غیر قابل تحمل بود اکنون تا حد زیادی باراز دوش مردم برداشته شده است.
حریرچی افزود: در سه ونیم سال اخیر در راستای طرح تحول سلامت 21 هزار تخت به بیمارستان های جدید و 10 هزار تخت دیگر هم به بیمارستاهای موجود اضافه شده ومقرر شده تا 6 ماه آینده هفت هزار تخت دیگر نیز به این تعداد افزوده شود.
او با بیان اینکه دردولت تدبیر وامید سالانه 6 هزار تخت در بیمارستان ها افتتاح شده است،افزود: در استان اردبیل کمبود تخت یکی از مشکلات بیمارستان ها بود که خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی از افتتاح 430 تخت در بیمارستان های پارس آباد، کوثر وترومای اردبیل خبرداد وگفت:32 تخت در بیمارستان کوثر ،145 تخت در بیمارستان پارس آباد ،120 تخت در ترومای اردبیل، 108 تخت در بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل و 22 تخت ضمیمه دیگر بیمارستانها تا پایان امسال افتتاح می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">