ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل 6 کمیسیون خصوصی سازی درمخابرات

| چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

شش کمیسیون تخصصی در جهت اجرایی شدن فرایند خصوصی سازی در شرکت مخابرات ایران تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابران ایران، در جهت اجرایی شدن خصوصی سازی، 6 کمیسیون تخصصی با هدف آماده سازی شرکت مخابران ایران برای ورود به فرایند خصوصی سازی و بازار بورس، تشکیل شد.

نخستین کمیسیون عبارت از کمیسیون فنی اخذ پروانه به سرپرستی علمایی، مدیر کل مشارکت‌های غیردولتی، که با تشکیل سه کمیسیون کمیته‌های فرعی از بخش های مختلف شرکت به ویژه بخش حقوقی، در زمینه تدوین آیین نامه معاملات اقدام خواهد کرد.

این اطلاعیه می افزاید: کمیسیون تامین و تقاضای اطلاعات مورد نیاز سازمان‌های بورس و خصوصی سازی به سرپرستی ابراهیمی که با برگزرای جلسات کارشناسی با سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس،‌الزامات قانونی ورود مخابرات به بورس را تدوین خواهد نمود.

کمیسیون فرعی تهیه و تدوین اساسنامه و تشکیلات شرکت مخابرات ایران به سرپرستی عین‌الهی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری، که پیش‌نویس اولیه اساسنامه را تهیه کرده و بعد از بررسی‌های کارشناسی در شرکت مخابرات ایران، مقدمات تصویب آنرا فراهم خواهد کرد.

بنابراین گزارش، کمیسیون فرعی آیین نامه استخدام و پرداخت‌ها، به سرپرستی اسدنژاد، مدیرکل امور اداری و نیروی انسانی که این کمیسیون در واقع بر اساس قانون تجارت و با توجه به تغییر ساختار ایجاد شده در مخابرات، در زمینه پرداخت‌ها و مسایل مرتبط با نیروی انسانی،‌اقداماتی انجام خواهد داد.

کمیسیون فنی اطلاع رسانی به سرپرستی زارعیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، که در زمینه اطلاع رسانی اقداماتی از جمله اطلاعیه‌های مربوط به تبدیل ودایع مشترکان تفن همراه و ثابت به سهام، برگزاری همایش آماده سازی مدیران و مسوولان روابط عمومی‌های شرکت مخابرات استان‌ها به منظور اجرایی شدن خصوصی سازی و پیش‌بینی بخش ویژه‌ای مربوط به اخبار خصوصی سازی در سایت شرکت مخابرات ایران، انجام داده است.

گفتنی است، تمامی این 6 کمیسیون موظف شده‌اند حداکثر اول تیرماه سال جاری، فعالیت‌های خود را ارایه دهند تا مقدمات ورود 33شرکت مخابرات کشور، به بازار بورس فراهم گردد.

  • ۸۶/۰۳/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">