ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تصویب سند افتا در مجمع تشخیص مصلحت

| شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۸۷، ۰۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

پیش نویس سند افتا در 12 بند تدوین شد که خوشبختانه در کمیسیون علمی و فرهنگی مجمع نیز به تصویب رسید که در حال حاضر در نوبت طرح در صحن علنی مجمع است.

دکتر محمد رضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو ی اختصاصی با خبرنگار سیتنا اظهار داشت: بخش امنیت فضای اطلاعات کشور تدوین یک سری سیاست های مدون و کلی نیاز دارد که فراتر از قانون و حتی برنامه باشد.

وی افزود: با توجه به تجربه هایی که در بخش های دیگر داشتیم تدوین آن در کمیته راهبردی انجمن مطرح شد که با مشارکت دستگاههای اجرایی ، صنعتگران و دانشگاهیان پیش نویس آن تهیه شد.

وی ادامه داد: این پیش نویس در 12 بند تدوین شد که خوشبختانه در کمیسیون علمی و فرهنگی مجمع نیز به تصویب رسید که در حال حاضر در نوبت طرح در صحن علنی مجمع است.

وی با بیان این که پیش بینی می شود سند افتا در صحن علنی مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب برسد تصریح کرد: امید این سند به تایید مقام معظم رهبری نیز برسد تا مبنای حرکت کشور در بحث امنیت افتا شود.

  • ۸۷/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">