ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تضمین تیک‌تاک به سناتورهای آمریکایی

| شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

شبکه اجتماعی تیک تاک در نامه ای به سناتورهای آمریکایی اعلام کرد مشغول کار روی یک توافق نهایی با دولت بایدن است که به طور کامل از داده های کاربران و منافع امنیت ملی محافظت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نامه مذکور در پاسخ به سوالاتی نوشته شده که تعدادی از سناتورهای آمریکایی از جمله مارشا بلک برن و تد کروز در نامه ای به تاریخ ۲۷ ژوئن مطرح کرده بودند.

شو زی مدیر ارشد اجرایی تیک تاک در پاسخ به سناتورها نوشت که اپ مذکور مشغول همکاری با شرکت اورکل در خصوص قابلیت های امنیت داده پیشرفته ای است که احتمالاً در آینده نزدیک نهایی می شود.

ماه گذشته این شبکه اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه اعلام کرد انتقال داده های کاربران آمریکایی به شرکت اورکل را تکمیل کرده اما همچنان از مراکز داده آمریکا و سنگاپور برای پشتیبانی استفاده می کند.

در نامه تیک تاک اشاره شده کارمندان این شرکت در چین که به داده های کاربران آمریکایی تیک تاک دسترسی دارند با مجموعه ای از کنترل های امنیت سایبری قدرتمند و پروتکل های احراز هویتی روبرو می شوند که تحت نظر تیم امنیتی مستقر در آمریکا قرار دارد. همچنین پیش بینی می شود داده های حفاظت شده کاربران آمریکایی از تمام سیستم های آنها پاک و به طور کامل به سرورهای ابر اورکل در آمریکا منتقل شود.

تیک تاک که به شرکت چینی بایت دنس تعلق دارد، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان تعلق دارد و البته آمریکا نیز بزرگترین بازار آن به حساب می آید.

  • ۰۱/۰۴/۱۱

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">