ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌ ایرانسل از بهمن ثانیه‌ای می‌شود

| جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۱ نظر

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: 32 شهر از مجموع 70 شهر وعده داده شده، تا پایان بهمن ماه، تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گیرند.

علی‌رضا قلمبر دزفولی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: با انجام تغییرات نرم‌افزاری، تعرفه‌ها در ماه جاری بر اساس ثانیه تعیین و محاسبه خواهند شد.

این در حالی است که پیش از این 5 ثانیه مکالمه نیز یک دقیقه برای کاربران ایرانسل محاسبه می شد.

دزفولی، در خصوص سیم‌کارت‌های اعتباری نیز به خبرنگار سیتنا اظهار داشت: این سیم‌کارت‌ها همانند سیم‌کارت‌های دائمی بوده و با خصوصیت پیش‌پرداختی خود باعث مدیریت و کنترل هزینه‌های مشترک می‌شود.

وی، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از حد از سیم‌کارت‌های اعتباری استقبال شود، چراکه با توجه به قیمت مناسب، عموم مردم توانایی خرید آن را دارند.

دزفولی یادآور شد: سیم‌کارت‌ها و کارت‌های شارژ ایرانسل دارای محدودیت زمانی نیست و تعرفه هردقیقه آن 62 تومان و کمتر از سایر سیم‌کارت‌های اعتباری موجود در بازار با مبلغ 67 تومان است.

وی افزود: تاکنون بیش از 400 هزار سیم‌کارت ایرانسل توزیع شده و استقبال با افزایش شهرهای تحت پوشش سیر نزولی خواهد داشت.

دزفولی در خصوص سرویس GPRS خاطرنشان کرد: از نیمه دوم بهمن ماه و تا پایان سال جاری، به مرور برخی سرویس‌های GPRS به مشترکان اپراتور دوم ارائه می‌شود.

وی، همچنین در خصوص تشکیل شرکت سایت‌شرینگ نیز گفت: مذاکرات همچنان ادامه دارد و شکل‌گیری حقوقی "شرکت" هنوز نهایی نشده است. البته 15 سایت با شهرداری نهایی شده است که با راه‌اندازی آن‌ها، اگر ضعف پوششی هم در سطح شهر تهران باشد، مرتفع می‌شود.

مدیرعامل اپراتور دوم، در پایان تصریح کرد: ایرانسل، کاملا با ایجاد سایت‌های مشترک جهت اپراتورهای اول و دوم و تالیا موافق است.

  • ۸۵/۱۱/۱۳

نظرات  (۱)

  • حمید رستگار
  • با سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">