ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های مخابراتی بازبینی می‌شوند

| شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۸۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در کمتر از یک ماه‌، برخی از تعرفه‌هایی که مردم با آن درگیر هستند، مشخص و در صورت مصوب شدن در کمتر از یک ماه اعلام خواهد شد.
دکتر«معصوم فردیس» در گفت‌وگو با (ایسنا) در مورد برنامه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیرامون تعرفه‌های مخابراتی در کشور اظهار داشت: در حال بررسی تعرفه‌های مخابراتی هستیم، تیم‌های مربوطه تشکیل و از کلیه‌ی پتانسیل‌های داخلی بخش دولتی و شرکت‌های مخابراتی در این جریان دعوت به عمل آمده است.
وی افزود: برای ارائه‌ی راه حل باید عوامل مختلف از جمله سبد اقتصادی مردم در نظر گرفته شود تا مشخص گردد با چه غالبی و چه فرایندی می‌توان در مورد تعرفه‌های تقلیل قایل شد و آن را به کمیسیون پیشنهاد دهیم.
فردیس ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از موارد مربوط به تعرفه‌های مخابراتی تصویب نشده است، به عنوان مثال برخی از تعرفه‌های مشخص شده‌ی مربوطه به IDCها، مراکز دیتا، ‌هاستینگ‌ها، مانند شارع دو سرسام آوراست و باید کاهش یابد.
وی خاطر نشان کرد: اقداماتی نیز بر روی تعرفه‌هایی که در حال حاضر برای شبکه‌ی هوشمند (IN) مشخص و تصویب شده است و علی الحساب از مردم دریافت می‌شود، صورت گرفته است.
وی با بیان این که در روند بررسی تعرفه‌های مخابراتی، هم تعرفه‌های روز وجود دارد و هم باید پیشنهاداتی ارائه دهیم، یاد آور شد: تعرفه‌های IDC، برای آن که مردم بتوانند به این مراکز رجوع کنند، همچنین تعرفه‌های IN برای ارائه‌ی سرویس از مردم که به صورت علی‌الحساب پول دریافت می‌شود و تعرفه‌های مربوط به سرویس‌های PAPها و غیره در اولویت کاری مان قرار گرفته است.
وی افزود: این روند یک به یک آغاز شده و فکر می‌کنم در اولین جلسه‌ برخی از قسمت‌های تعرفه‌ای که مردم با آن درگیر هستند و سیستم نیز آمادگی لازم را دارد، مشخص و با اخذ مصوبه از کمیسیون در کمتر از یک ماه اعلام رسمی خواهد شد.

  • ۸۴/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">