ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های کنونی، مانع فعالیت FCPها است

| جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، تعرفه‌های کنونی رگولاتوری را مانعی بر سر راه فعالیت دارندگان پروانه خدمات ارتباطات ثابت یا همانFCP‌ها دانست.

ایرنا- داود زارعیان گفت: شرکت‌هایی که بتازگی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پروانه ارایه خدمات ارتباطات ثابت را دریافت کرده‌اند، برای آغاز به کار به حداقل تامین منابع مالی نیازمندند که تعرفه‌های کنونی رگولاتوری این اجازه را به آنها نمی‌دهد و فعالیت آنها را با دشواری روبرو خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ارایه مجوز به شرکت‌ها تنها راه چاره نیست ادامه داد: فراهم کردن زمینه برای حضور اثرگذار همه فعالان این بخش و بازنگری در تعرفه‌ها راهکار مناسب دیگری است.

زارعیان به تمدید دوره انحصار فعالیت ایرانیان نت برای فیبر نوری از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: این موضوع می‌تواند بر فعالیت شرکت‌های تازه پروانه گرفته اثرگذار باشد.

سخنگوی شرکت مخابرات با استقبال از ورود اپراتورهای تازه به عرصه فعالیت گفت: شرکت مخابرات ایران در چهارچوب قوانین با این شرکت‌ها همکاری خواهد کرد.

وی افزود: دارندگان پروانه‌های تازه ارایه خدمات ارتباطات ثابت، زمانی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند که زیرساخت‌های لازم فراهم شده باشد؛ بنابراین باید تلاش کرد زیرساخت‌ها به طور کامل تامین شود تا بتوان ارایه خدمت کرد.

زارعیان ابراز امیدواری کرد دارندگان پروانه خدمات ارتباطات ثابت با رویکردی تازه بتوانند تحول مثبتی ایجاد کنند.

پیشتر معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از خدمات دهی اپراتورهای تازه اینترنت و دارنده پروانه خدمات ارتباطات ثابت تا دو ماه آینده خبر داده بود.

وی گفته بود: اپراتورهای تازه توانند افزون بر سرویس اینترنت، همه خدمات ارتباطات ثابت را ارایه کنند و بر اساس پروانه فعالیت صادر شده برای این اپراتورها، همه خدمات اینترنت، تلفن ثابت، تلفن اینترنتی، وای فای و... بدون محدودیت فناوری، از سوی این اپراتورها قابل ارایه خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">