ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: تهران هوشمند برنامه اصلی شهرداری است که فاز اول آن سه سال است که در این فاز ۱۰ سرفصل از حوزه‌های مختلف تدوین شده که ۵۰ پروژه برای آن تعریف شده است.

به گزارش فارس، محمد فرجو‌ مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در دومین روز از گردهمایی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان فضایی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تهران کلانشهری است که به سمت ابر شهر پیش می رود و چالش های آن کم نیست. تهران هوشمند برنامه اصلی شهرداری است که فاز اول آن سه سال است که در این فاز ۱۰ سرفصل از حوزه های مختلف تدوین شده که ۵۰ پروژه برای آن تعریف شده است

وی افزود: این پروژه ها عملیاتی است و اعتقاد داریم شهرداری باید به سمت هدایت نوآوری پیش برود و در ابتدای مسیر به دنبال ارائه نیازها هستیم البته ارتباط شهروندان با ما به طور گسترده به توسعه شهر هوشمند کمک می کند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: همکاری با پارک های علم و فناوری شروع کردیم تا مرکزی برای همکاری نواوران با شهرداری ایجاد شود.
وی اضافه کرد: همچنین پروژه ایستگاه نواوری تهران سال ۹۹ به اتمام می‌رسد و هدف ما ایجاد مناطق نوآوری در تهران است.
فرجو گفت: پروژه‌هایی در سطح شهر ایجاد شده از آنها می توان به رویداد تهران نوآور، مدیریت پسماند و‌ خدمات مکان محور شهری اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: توزیع فعالیت های نواورانه در شهر را نیز با پروژه ای به نام‌نگاشت اکوسیستم نوآوری در برنامه داریم، توجه زیادی به پهنه نوآوری در سالهای قبل نمی شد که با این طرح این کار انجام می شود. همچنین شهرداری امکانات خود را برای انجام شهر هوشمند در اختیار قرار داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">