ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تکلیف تکفا 2تا 20روز دیگر

| چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

ایتنا - شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی گفت: تکفا2 موضوع چالش‌برانگیزی است و من تا زمانی که بتوانم آن را حل کنم، وارد آن نمی‌شوم.

حمید شهریاری با تاکید بر اینکه طرح تکفا باید پیگیری شود گفت: توسعه مملکت به این قضیه وابسته است، ولی بحث چگونگی اجرا، محل اجرا و مجری آن در آینده مشخص می‌شود.

شهریاری در حاشیه «اجلاس روز جهانی ارتباطات» در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سئوال ایتنا پیرامون این مسئله که متولی پروژه تکفا 2 کیست گفت متولی پروژه شورای عالی اطلاع‌رسانی است که مسئولیت آن را من بر عهده دارم. گفتنی است چندی پیش اخباری مبنی بر ادامه این مسئله توسط افراد جدید منتشر شده بود که نصرالله جهانگرد دبیر سابق شورای عالی اطلاع‌رسانی، بعد از آن اعلام کرد همچنان مسئولیت پروژه «تکفا 2» را بر عهده دارد.
شهریاری همچنین در مورد زمان اظهار نظر در زمینه تکفا2 گفت ظرف 20 روز آینده، شورا به یک نقطه نظر جمعی خواهد رسید و بعد از آن در این زمینه صحبت خواهد کرد. وی افزود ما منتظر تمام شدن دانشگاه‌ها هستیم که بتوانیم از توان کارشناسی بعضی دوستان شاغل در دانشگاه‌ها استفاده نمائیم.
وی همچنین افزود: من باید مطمئن شوم فردی را که برای مدیریت پروژه انتخاب می‌کنم، پروژه را به نهایت برساند، به همین دلیل فرصتی 20 روزه برای کارشناسی در این زمینه لازم می دانم.

  • ۸۵/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">