ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تکلیف GCها تا هفته آینده

| يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات, از حمایت این وزارتخانه از پروژه پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار طی ماه‌‏های اخیر خبر داد.

دکتر صمد مومن بالله, درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کار ایران, ایلنا, اظهارداشت: گزارش‌‏های ارسالی از سوی پیمانکاران عمومی در حال حاضر توسط شرکت ارتباطات سیار در حال بررسی است و تا پایان هفته جاری بخش حقوقی وزارت ارتباطات پیگیر آن خواهد بود, تا نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی, با اشاره به نظر مساعد وزیر ارتباطات در خصوص پیشرفت پروژه پیمانکاران عمومی, گفت: وزیر ارتباطات بر دست‌‏یابی GCها به یک نتیجه مطلوب اصرار دارد.

دکتر مومن بالله, افزود: اعتقاد ما این نیست که پیمانکاری که پروژه‌‏ای در دست کار دارد, متضرر شود.

وی, با تاکید بر پیشرفت قابل توجه فعالیت GCها, خاطرنشان کرد: GCها در حال فعالیت هستند, به گونه‌‏ای که نسبت به 10 ماه گذشته با توجه به اطلاعات موجود، رشد قابل توجهی را به‌‏دست آورده است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ICT , با بیان این‌‏که در فعالیت GCها نه مشکل خاصی به وجود آمده و نه متوقف شده است, اعلام کرد: در بسیاری از استان‌‏ها مدیران عامل استانی نیز در تسریع کار حضور داشته و مقام وزارت نیز سفارشات لازم را انجام داده است.

دکتر مومن بالله, تصریح کرد: ما تعهداتی به مردم داشته‌‏ایم و تنها انتظارمان از GCها برداشتن قدم‌‏های جدی‌‏تر در افزایش کیفیت شبکه است.

  • ۸۵/۱۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">