ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور تسریع و تسهیل در اجرای قانون حدنگار و صدور سند کاداستر در بافت مسکونی روستایی شهر‌های دارای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، منعقد شد.

به گزارش فارس، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور تسریع و تسهیل در اجرای قانون حدنگار و صدور سند کاداستر در بافت مسکونی روستایی شهر‌های دارای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، برگزار شد.

 این مراسم با حضور «ذبیح‌الله خداییان» رییس سازمان ثبت اسناد و املاک و «علیرضا تابش» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

این تفاهم‌نامه در اجرای مواد ۲، ۳ و ۹ قانون جامع حدنگار که دستگاه‌های دولتی بر اساس آن مکلف هستند، مستندات و اطلاعات توصیفی املاک متعلق به خود یا تحت اداره خود به همراه نقشه‌های مختصات جغرافیایی املاک مذکور را تهیه و جهت صدور سند مالکیت حد نگار در اختیار سازمان ثبت قرار دهند، منعقد می‌شود.

«همکاری در زمینه حدنگاری و صدور اسناد مالکیت املاک روستا‌ها و شهرها»، «صدور اسناد اراضی تملیکی بنیاد مسکن که از سوی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری واگذار شده است» و «تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای صادر شده در روستا‌ها و شهر‌ها به استناد قانون حدنگار» از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">