ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تقویت پلیس فتا از اولویت‌های اساسی ناجا

| چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه تقویت پلیس فتا از اولویت‌های اساسی است، بر لزوم برنامه ریزی برای ارتقاء آگاهی عمومی و آشنایی با جرایم سایبری تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد علی نوری نژاد در بازدید از پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا ( فتا) اظهار داشت: بر ارواح طیبه شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم درود می فرستیم و یاد امام راحل را گرامی می داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) آرزوی طول عمر داریم.

وی با بیان اینکه بحمدالله توفیق شد بار دیگر در جمع همکارانمان در پلیس فتا باشم، افزود: این پلیس علی رغم سن کم و نوظهوری در حوزه فعالیتی به دستاوردها و موفقیت های بسیار خوبی رسیده است.

 

 پلیس فتا،عامل اقتدار ناجا

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه پلیس فتا عامل اقتدار ناجاست، عنوان کرد: امروز شاهدیم نام و عملکرد پلیس فتا برای آحاد جامعه آشناست و همگان از دستاوردها و توانمندی های این پلیس آگاه هستند.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی بر فضای سایبری و مجازی، تکیه بر دانش فنی و تخصص، به کارگیری تجهیزات به روز و نوین و ... در مسیر رشد و تعالی است و تقویت این پلیس از اولویت های اساسی نیروی انتظامی می باشد.

 

 جذب نیروهای متعهد و متخصص

سردار نوری نژاد با بیان اینکه نیروهای متعهد، متخصص و زبده باید در این پلیس جذب و به کارگیری شوند، عنوان کرد: امروز شاهد افزایش بهره مندی آحاد جامعه از فضای مجازی هستیم، از طرفی با این حجم استقبال، عده ای سودجو و قانون شکن به دنبال ناامنی در این فضا هستند و متأسفانه با این روند شاهد افزایش جرایم در حوزه سایبری هستیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اقدامات مطلوب پلیس فتا در کشف جرایم سایبری، بیان کرد: فضای مجازی باید برای جولان مجرمان سایبری ناامن باشد، قطعا تقویت پلیس فتا با تزریق تجهیزات به روز و پیشرفته در پیشرفت این پلیس و تحقق اهداف آن موثر است.

وی در ادامه بر لزوم برنامه ریزی منسجم برای ارتقاء آگاهی عمومی در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و گفت: بسیاری از آسیب ها و جرایم، ناشی از عدم آگاهی، بی اطلاعی و بسترسازی برای عده ای سودجو می باشد، بنابراین می توان با ارائه هشدار و توصیه های پلیسی به مردم، به کاهش جرایم سایبری کمک کرد.

سردار نوری نژاد در خاتمه با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در برابر دشمن قرار گرفته، عنوان کرد: این بدان معنی است که نیروی انتظامی در مسیر صیانت از نظام و ارزش های اسلامی به خوبی ایفای نقش می کند و می طلبد همواره در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم.

  • ۹۷/۱۰/۱۲

پلیس

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">