ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در جمع مدیران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران حضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس سید علی ملک جعفریان در راستای برنامه تعامل با سازمان ها، شرکت ها و دستگاه های اجرایی استان تهران و به منظور معرفی ظرفیت های موجود در شبکه ارتباطی مخابرات تهران، با حضور در جمع مدیران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه و روند توسعه و تکامل ارتباطات و با اشاره به ۱۲ نیروی فناورانه اجتناب ناپذیر که در آینده، زندگی بشر را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: همه ما باید با این نیروها آشنایی داشته باشیم تا در مراودات روزمره زندگی، کسب و کار، تعاملات اجتماعی و فعالیت های سازمانی دچار نقصان و کمبود نشویم.

مدیر مخابرات استان تهران در ادامه بر آمادگی برای تامین زیرساخت ارتباطی فیبرنوری تمامی مدارس، اماکن و مجموعه های مورد نظر آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد و افزود: ایجاد امکانات ارتباطی بر بستر فیبرنوری برای فرهنگیان و معلمان استان تهران با شرایط ویژه در دستور کار مخابرات استان تهران قرار دارد.

ملک جعفریان در پایان اظهار داشت: امکان بازدید گروهی دانش آموزان از برخی مراکز و تجهیزات فنی مخابراتی تحت عنوان راهیان پیشرفت فراهم می باشد.

در ادامه جلسه، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تشکر از حضور ملک جعفریان در جمع مدیران آن مجموعه، از پیشنهادات مخابرات تهران استقبال کرد و افزود: در آینده نزدیک با تشکیل کارگره ویژه و برگزاری جلسات کارشناسی، اقدامات لازم در خصوص تامین شبکه فیبرنوری در مجموعه اماکن و مدارس آموزش و پرورش و همچنین فرهنگیان استان تهران انجام گیرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">