ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمهیدات مجلس برای برگزاری جلسات علنی مجازی

| شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: بخش فناوری اطلاعات مجلس امروز به اعضای هیأت رئیسه توضیحاتی را درباره نحوه اداره جلسه مجلس به صورت مجازی ارائه کرد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز بخش فناوری اطلاعات مجلس توضیحاتی را به اعضای هیأت رئیسه درباره نحوه اداره جلسه مجلس به صورت مجازی ارائه کرد. 

وی افزود: قرار است این توضیحات به همه نمایندگان در مورد چگونگی شرکت در جلسه علنی مجلس به صورت مجازی ارائه شود تا زمینه برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت مجازی فراهم آید. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در صورتی که موضوع ویروس کرونا ادامه‌دار باشد جلسات علنی مجلس به صورت مجازی برگزار خواهد شد و لازم است تا آمادگی لازم برای این منظور ایجاد شود.

 

  • نیازی به جلسه مجازی مجلس نیست!

در همین حال یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه گفت: ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۹ در کمیسیون تلفیق رفع می‌شود و نیازی به تشکیل جلسه مجازی مجلس نیست.

بهروز بنیادی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: بر اساس توافقی که پیش از این صورت گرفته بود، این ایرادات نیز در کمیسیون تلفیق بودجه رفع خواهد شد و نیازی به تشکیل جلسه مجازی مجلس نیست.

وی گفت: بر اساس توافق انجام شده، بودجه سال ۹۹ به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کرونا، در کمیسیون تلفیق تصویب شد و ایرادات آن نیز در این کمیسیون رفع خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">