ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دعوت و توجیه مروجان بی‌بندوباری در فضای مجازی برای اصلاح اقداماتشان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ذوالقدری در همایش امران به معروف و ناهیان منکر که ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: فضای مجازی تحت کنترل است و افرادی که ناخواسته در این فضا اقدام به ترویج بی‌بندوباری می‌کنند به پلیس امنیت دعوت شده و توجیه می‌شوند.

او ادامه داد: نزدیک به ۹۹ درصد این افراد توجیه شده و در آماری که ما داریم پس از آموزش و مشاوره دیگر اقدامات قبلی خود را تکرار نمی‌کنند.

ذوالقدری افزود: همچنین آن دسته از افرادی که مرتکب جرایم سازمان یافته شوند و اقداماتی از این دست انجام دهند از سوی پلیس شناسایی شده و با آنان برخورد جدی می شوند.

وی ادامه داد: در حوزه پلیس امنیت اخلاقی ما در چهار محور برنامه ریزی های خود را انجام داده ایم که همکاران ما در این محورها فعالیت می کنند. مرحله اول بحث پیشگیری است که ما در تعامل با سپاه، بسیج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و... اقدامات پیشگیرانه را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: حوزه دوم مربوط به اقدامات ایجابی است که شامل گشت های آشکار پلیس امنیت اخلاقی می شوند گشت هایی که به شکل ون ها در ۱۱ بلوک در تهران فعال هستند و مأموران آقا و خانم و مشاوران ما در آن حضور دارند. این گشت ها به افرادی که حجاب اسلامی را رعایت نکنند تذکر می دهند و برخی از این افراد به داخل خودرو مشاوره هدایت کرده و در آنجا این افراد توجیه می شوند که خوشبختانه این اقدامات بسیار هم و تأثیرگذار است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: مرحله دوم طرح ناظر یک است که در آن برای افرادی که در خودرو اقدام به کشف حجاب کنند پیامکی به مالک خودرو صادر می شود که برای بار اول به آنان تذکر داده می شود که موضوع را رعایت کنند. این اقدام نیز بسیار بازدارنده بوده و ما در حال ارتقا آن هستیم.

ذوالقدری افزود: در طرح ناظر ۲ که مربوط به مراکز تجاری و صنوف است اگر چنانچه متصدیان یا مراجعه کنندگان به این مراکز حجاب اسلامی را رعایت نکنند برایشان پیامک تذکری ارسال شده و تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

  • ۹۹/۰۷/۲۸

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">