ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تولید آی پاد متوقف می‌شود

| چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

اپل تصمیم گرفته تولید آی پاد را متوقف کند. این درحالی است که تولید دستگاه مذکور بیش از ۲۰ سال قبل و در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، طبق بیانیه اپل، در حال حاضر آیپاد تاچ (iPod Touch) تنها نسخه این دستگاه قابل حمل پخش موسیقی است که در بازار فروخته می شود و فروش این کالا فقط تا زمان اتمام ذخایر آن ادامه می یابد.

آی پاد در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد و رقابتی عظیم در صنعت پخش کننده های موسیقی ایجاد کرد. اما پس از مدتی موبایل های هوشمند، سرویس های پخش موسیقی آنلاین اپل و همچنین ظهور آیفون ها از محبوبیت آن کم کرد.

البته چند نسخه از آی پاد از زمان نخستین عرضه تاکنون، ساخته شده و این دستگاه می تواند هزار قطعه موسیقی را در خود حفظ کند. عمر شارژ باتری آن نیز ۱۰ ساعت است. نسخه ای از آی پاد که هم اکنون در بازار فروخته می شود( آی پاد تاچ) در سال ۲۰۰۷میلادی به بازار عرضه شد. جالب آنکه آیفون نیز در همین سال به بازار آمد.

پیش از این نیز اپل از سال ۲۰۱۵ میلادی گزارش دهی فروش آی پاد را متوقف کرده بود.

  • ۰۱/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">