ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توییتر امنیت حساب سیاستمداران را بالا برد

| جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

در فاصله اندک باقی مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توئیتر که نگران هک شدن حساب های کاربری سیاستمداران این کشور است، از افزایش امنیت آنها خبر داده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، توئیتر اعلام کرده که میزان امنیت حساب های کاربری سیاستمداران مشهور این کشور و شخصیت های شناخته شده وابسته به احزاب سیاسی جمهوری خواه و دموکرات را افزایش می دهد تا از نفوذ به آنها و کنترل این حساب ها توسط هکرها جلوگیری کند.

در راستای این تحولات سیاستمدارانی که کلمات عبور ضعیفی برای حساب های کاربری خود انتخاب کرده باشند، پیام هشداری برای تغییر آنها دریافت می کنند. همچنین از این افراد خواسته می شود تا قابلیت تایید هویت دو مرحله ای را برای حساب های خود فعال کنند.

یک ویژگی دیگر که برای سیاستمداران فعال خواهد شد امکان حفاظت در برابر بازتنظیم ناخواسته کلمات عبور است. از این طریق از بازتنظیم و تغییر ناخواسته کلمه عبور افراد توسط هکرها جلوگیری خواهد شد. توئیتر می گوید اطلاع رسانی تدریجی در این زمینه به حساب های سیاستمداران را آغاز کرده است.

  • ۹۹/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">