ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر یکی از پیام‌رسانهای بومی نسبت به اتفاقات اخیر و بی‌توجهی مسئولان مرکز ملی فضای مجازی به کسب‌وکارهای این حوزه گلایه کرد و خبر از خروج آی‌گپ و ایتا از گردونه رقابت داد.

مدیر یکی از پیام‌رسانهای بومی با انتقاد نسبت به برخی اتفاقات و برخوردهای اخیر مسئولان نسبت به پیام‌رسانهای داخلی و میدان دادن به برخی برنامه‌ها که نقش فیلترشکن را برای تلگرام بازی می‌کنند، به انتشار سلسله توییت‌هایی پرداخت.

توییت‌های محمدرسول کاظمی؛ مدیر پیام‌رسان آی‌گپ به شرح زیر است:

  • «هاتگرام و طلاگرام (تلگرام طلایی) داستانش از اینجا شروع شد...

دوستان مرکز ملی فضای مجازی به این نتیجه رسیدند بار تخریبی فیلتر تلگرام را به همان لیست حمایتی بدهند و بار جذب کاربر را هم به آن شرکتی بدهند که نمی‌دانم بر چه اساسی انتخاب شد تا هاتگرام و طلاگرام بزند.

  • جالب است بدانید هر شرکت دیگری بود مدیرش را کت بسته به زندان اوین می‌بردند ولی این "شرکت دانش‌بنیان راهکار سرزمین هوشمند"...

حالا نمی‌دانم مرکز ملی چه زمان مزایده راه‌اندازی فیلترشکن بومی را برگزار کرد که این شرکت برنده شد و حمایت مرکز ملی را گرفت؟!

  • جالب اینجاست که وزیر محترم ارتباطات عدم حمایت خودش را از این دو پیام‌رسان اعلام کرده ولی جناب آقای فیروزآبادی از مرکز ملی فضای مجازی به جای اعلام رسمی نظرشان در باره تلگرام طلایی و هاتگرام اعلام می‌کند که تلگرام شاید باز شود.

دستتان درد نکند؛ خوب چرا از اول فیلترش کردید؟!

  • جالب‌تر الان است که هفته پیش چهار پیام‌رسان را در جلسه مرکز ملی دعوت کردند (گپ ٫سروش ٫بیسفون ٫بله) و آی‌گپ و ایتا دعوت نشدند؛ جا دارد خسته نباشید بگویم به مرکز ملی فضای مجازی زیرا فقط در این مدت که از ما حمایت کرد، به جز بدبینی و ناسزای مردم چیزی را به ما نداد.
  • البته چرا از حمایت مرکز ملی فضای مجازی می‌شود هاتگرام و طلاگرام آورد که در مدت فیلترینگ روی ما فشار نباشد و کاربران به آن سمت بروند؛ الان هم دیگر ما و ایتا از گردونه خارج شدیم و فردا نوبت سایر دوستان است.
  • از وزیر محترم ارتباطات هم واقعا تشکر می‌کنم؛ تمام این بازیهای دوستان گردن وزیر افتاده است و تنها کسی که به ما در حد توانش کمک داد وزیر محترم بود. (منبع:تسنیم)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">