ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد:بر اساس مصوبه کمیسیون مسئولان و کارگزاران ملزم به ثبت اموال هستند و در غیر این صورت از حقوق و مزایا محروم می‌شوند.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:در نشست امروز که با حضور مسئولانی از وزارت اطلاعات، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، جهاد کشاورزی، دادگستری، مرکز پژوهش‌های مجلس و تحقیقات قم برگزار شد ابتدا به بررسی و رفع پنج ایراد شورای نگهبان به طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول پرداخته شد.

وی افزود: در ادامه‌ی نشست نیز طرح نظارت بر اموال مقامات و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه دو ماده از آن به تصویب رسید. بر اساس ماده یک مصوب، مسئولان و کارگزاران ملزم به ثبت اموال هستند و در غیر این صورت از حقوق و مزایا محروم می‌شوند و حکم انتصاب آنها به تاخیر می‌افتد. بر اساس ماده دوم مصوب، اگر مقامات اموال خود را کتمان کرده و اعلام نکردند یا خلاف واقع اعلام کردند مجازات درجه ۶ و انفصال از خدمت برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">