ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تکمیل هر حمله فیشینگ 21 ساعت زمان می‌برد

| يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

نتایج بررسی های امنیتی محققان شرکت های گوگل، پی پال، سامسونگ و دانشگاه آریزونا نشان می دهد تکمیل هر حمله فیشینگ از آغاز تا پایان تنها 21 ساعت طول می کشد.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، تحلیل عملکرد بیش از ۲۲.۵ میلیون قربانی حملات فیشینگ و محتوای بیش از ۴۰۴ هزار صفحه مورد بازدید این افراد نشان می دهد که برای تکمیل چرخه قربانیان هر حمله فیشینگ و سرقت اطلاعات از اشخاص مورد هدف به تنها ۲۱ ساعت زمان نیاز است.

بر اساس همین پژوهش شناسایی هر حمله فیشینگ به طور متوسط به ۹ ساعت زمان نیاز دارد و بعد از شناسایی هر یک از این حملات به هفت ساعت اضافی زمان نیاز است تا بتوان به افراد قربانی هشدار داد و صفحات طراحی شده برای این حملات را خنثی کرد.

مهم ترین بخش خنثی کردن حملات فیشینگ مربوط به شناسایی و از دسترس خارج کردن سایت های عامل این حملات است که عدم مقابله موثر با آنها قربانیان حملات فیشینگ را بیشتر می کند. ۳۷.۷۳ درصد از قربانیان این حملات مربوط به بعد از شناسایی حملات فیشینگ هستند که با تسریع در اطلاع رسانی می توان از تعداد این افراد کاست.

  • ۹۹/۰۵/۱۲

فیشینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">