ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تیک تاک به اروپا جواب می‌دهد

| شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

شوزی‌چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک با تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی، ورا یورووا رئیس دیجیتال و دیدیه ریندرز، رئیس آنتی تراست اتحادیه اروپا، هفته آینده در بروکسل دیدار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این دومین سفر «چو» به بروکسل است که در بحبوحه افزایش سختگیری های حقوقی درباره نقش تیک تاک در گسترش اخبار جعلی پس از درگیری بین حماس و رژیم صهیونیستی انجام می شود.

چو در ششم نوامبر با برتون و در روز بعد (۷ نوامبر) با یورووا و ریندیر ملاقات می کند. او درباره اقدامات جدید امنیت داده تیک تاک به نام «پروژه کلاور» به کمیسیونرهای اتحادیه اروپا توضیح می دهد. پروژه مذکور برای ذخیره داده های کاربران اروپایی به طور محلی اجرا می شود.

این شرکت در دوبلین( ایرلند) یک مرکز داده دارد و ۲ واحد دیگر در ایرلند و نروژ خواهد ساخت.

چو درباره شیوه های پیروی از قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا( قانون سرویس های دیجیتال) اطلاعاتی جدید در اختیار اتحادیه اروپا قرار می دهد. طبق قانون مذکور شرکت های بزرگ فناوری باید اقدامات بیشتری برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مخرب آنلاین در پلتفرمشان انجام دهند.

ماه گذشته برتون به تیک تاک مهلت داد تا اطلاعاتی درباره اقدامات واکنش به بحران را ارائه کند. همچنین او دستور داد شرکت تا ۸ نوامبر جزییات شیوه های حفاظت از یکپارچگی انتخابات و افراد زیر سن قانونی را در پلتفرمش ایجاد کند.

  • ۰۲/۰۸/۱۳

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">