ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت‌نام در آزمون «رادیو آماتوری» تمدید شد

| يكشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی رگولاتوری از تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رادیو آماتوری مبتدی و عمومی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرج مکرمی اظهار کرد: به دلیل موفق نشدن تعدادی از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در آزمون رادیو آماتوری مبتدی و عمومی سال ۱۴۰۱ در بازه زمانی تعیین شده، مهلت ثبت‌نام در آزمون تا پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری تمدید شده است.

وی افزود: تمدید مهلت زمانی ثبت‌نام، این فرصت را برای متقاضیان فراهم می‌کند تا بر مهارت‌ها و تسلط خود در بخش‌های تئوری و عملی آزمون به ویژه آزمون شنیداری مورس بیفزایند و با آمادگی بیشتری در آزمون شرکت کنند.

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی رگولاتوری درباره نحوه ثبت‌نام در آزمون رادیو آماتوری خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت‌نام در آزمون و دریافت گواهی‌نامه رادیو آماتوری در هر دو سطح مبتدی و عمومی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس www.cra.ir، قسمت خدمات الکترونیک، ارائه مجوزهای مربوط به خدمات رادیویی، صدور گواهی‌نامه رادیو آماتوری پس از مطالعه شرایط و نحوه برگزاری آزمون تا پانزدهم بهمن‌ماه جاری برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی تصریح کرد: تاریخ قطعی آزمون و جزئیات نحوه برگزاری آزمون الکترونیکی از طریق سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ارسال پیامک به شماره تلفنی که متقاضیان هنگام ثبت‌نام در سامانه درج کرده‌اند، اطلاع‌رسانی می‌شود.

مکرمی گفت: آزمون رادیو آماتوری در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود که سوالات آزمون تئوری در چهار حوزه مقررات، مدارات الکترونیکی-مخابرات، انتشار امواج و رادیو آماتوری و آزمون عملی (مورس) نیز شامل دو دسته سوال‌های شنیداری و نوشتاری است و نمره منفی ندارد.

  • ۰۱/۱۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">