ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: مطابق تفاهم وزارت راه و شهرسازی و نیرو در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، فرایند خوداظهاری با اولویت‌بندی در حال انجام است و هم‌اکنون ۱۵ درصد از مشترکان پرمصرف برق خانگی معرفی شده، در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم گفت : در راستای اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم با اولویت‌بندی انجام شده، خوشبختانه تاکنون ۱۵ درصد از مشترکان پر مصرف در این سامانه ثبت نام کرده اند.
وی افزود در حال حاضر بر اساس اطلاع واصله از وزارت مسکن از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افرادی که تاکنون ثبت نام‌کرده اند ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر فرایند ثبت نام را به طور کامل طی کرده اند و در صورت اعلام شناسه قبض توسط وزارت مسکن، مشمول بندهای ضمانت اجرایی این قانون نخواهند شد.
رجبی مشهدی از مشترکان برق درخواست کرد، در ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود در این سامانه تسریع نمایند.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تکمیل سامانه های اطلاعاتی بیشترین رکورد و بهترین عملکرد را در درگاه ملی مجوزها داشته افزود : این وزارتخانه موفق به کسب رتبه اول گردیده و‌مورد تقدیر وزارت اقتصاد قرار گرفته است.
سخنگوی صنعت برق تصریح کرد :طی توافقی که با وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته مقرر گردیده اسامی افرادی که تاکنون‌موفق به خود اظهاری در سامانه املاک و اسکان نشده اند در اختیارشرکت توانیر قرار گیرد.
رجبی مشهدی در پایان افزود: این فرآیند در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">