ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جزییات اینترنت رایگان دانش‌آموزان اعلام می‌شود

| سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : فعالیت های لازم برای ارائه اینترنت رایگان برای آموزش مجازی به دانش‌آموزان از روز گذشته ۱۵ شهریور آغاز شده است که در روزهای آینده جزئیات ارائه این بسته رایگان و نحوه نام نویسی را اعلام می‌کنیم.
سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسوولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « لزوم رایگان شدن اینترنت «شاد» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارائه اینترنت رایگان به دانش‌آموزان گفت: کارهای اینترنت رایگان برای ارائه آموزش مجازی به دانش‌آموزان از روز ۱۵ شهریور آغاز شده است که در روزهای آینده جزئیات ارائه‌ َاین بسته رایگان و نحوه نام نویسی را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: اینترنت رایگان شامل مجموعه سایت‌هایی که از سوی وزارت آموزش‌وپرورش تعیین شده و یک بسته‌ ماهانه برای دانش‌آموزان است نام این بسته را «شاد» می‌گذاریم اما فقط مشمول استفاده از «شاد» نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">