ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور به ریاست معاون عمران و توسعه امور شهری ور وستایی وزیر کشور و رییس این شورا امروز در وزارت کشور تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد در خصوص این جلسه گفت: دستور نخست جلسه در خصوص ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی بود که گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه و سوابق آن در جلسات پیشین و همچنین مصوبه هیأت محترم وزیران مبنی بر ساماندهی این موضوع ارائه شد و اعضا نیز نظراتشان را بیان کردند.

وی با بیان اینکه وزارت کشور به دنبال ضابطه مند شدن حوزه حمل و نقل عمومی شهری است، افزود: وزارت کشور بر اساس مصوبه هیأت محترم وزیران با همکاری دستگاه‌های مرتبط "دستورالعمل نظارت بر آژانس‌های حمل و نقل بار و مسافر شهری" را با هدف ضابطه مند شدن، ساماندهی و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان تهیه کرده که بخش اعظم آن به تأیید طرفین رسیده و مقرر گردید در خصوص این موضوع در جلسات بعدی بطور مبسوط بحث و بررسی گردد.

جمالی نژاد در ادامه گفت: دستور کار دوم جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بررسی اتصال قطارحومه ای مشهد- شهر جدید گلبهار به شهر چناران بود که پس از ارائه گزارش و توضیحات کارشناسی توسط مشاور طرح و استانداری خراسان رضوی موضوع به تأیید رسید و مقرر شد به منظور اتصال شهر چناران به این خط ۴.۵ کیلومتر به طول آن اضافه شود و طول مسیر به ۴۶ کیلومتر افزایش یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">