ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا از جلوگیری از فعالیت موسسات حمل بار شهری بدون مجوز در فضای مجازی و انسداد ۱۸۹ تارنمای غیرمجاز خبر داد.
سردار علی نوروزی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی فعالیت غیرمجاز باربری های حمل بار و کالای درون شهری (بارکالا و اثاثیه منزل در شهر تهران) و بروز نارضایتی بسیار زیاد شهروندان از فعالیت این رسته شغلی به صورت غیرمجاز در فضای مجازی و به دنبال آن در فضای حقیقی منجر به ایجاد هرج و مرج و بروز جرایم با مصادیق سرقت اموال، اخذ هزینه های حمل بار گزاف، باج گیری اموال شهروندان و بروز برخی ناهنجاری های اخلاقی توسط عناصر خدماتی شده بود.

وی در ادامه عنوان کرد: این موسسات حمل بار شهری فاقد مجوز اقدام به سوء استفاده از عنوان های تجاری موسسات حمل بار کالا درون شهری دارای مجوز با ایجاد تغییرات در دامنه ها و نیز بهره گیری از شماره تلفن های موسسات معتبر می کردند و شهروندان را فریب می دادند از این رو موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا تصریح کرد: با توجه به دریافت شکایات مردمی توسط پلیس نظارت براماکن عمومی فراجا و با عنایت به طرح ریزی انجام شده نسبت به شناسایی و مستند سازی تعداد ۱۸۹ وبگاه بدون مجوز اقدام که با هماهنگی معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور نسبت به فیلتر آن ها در فضای مجازی اقدام شد؛ ضمن اینکه موضوع رصد و پایش لحظه ای فعالیت غیرمجاز این رسته شغلی همواره توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا و اتحادیه مربوطه در دست اقدام است.

نوروزی توصیه کرد که شهروندان برای استفاده از خدمات موسسات حمل بار حتماً از داشتن مجوز آن ها از طریق اتحادیه مربوطه اقدام و به نماد اعتماد الکترونیک آن ها در فضای مجازی توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا یادآور شد: هموطنان در صورت شناسایی واحدهای صنفی غیر مجاز حمل بار و ... موارد را از طریق آی دی ارتباطی پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در شبکه اجتماعی ایتا به نشانی: Admin_policeAmaken_Faraja@اعلام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">