ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه‌اول با برگزاری قرعه‌کشی هفتگی، به مشترکانی که اپلیکیشن‌های «همراه من» و «اوانو» را نصب و استفاده کنند، تا 1 میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال می‌دهد.

به گزارش آی‌تی آنالیز استفاده از اپلیکیشن‌ها علاوه بر ساده‌سازی، افزایش امنیت و تسهیل دسترسی مشترکان به انواع خدمات، به ارایه‌دهنده خدمت نیز کمک می‌کند تا با شناسایی نیازهای پرطرفدار و پرتکرار مخاطبان، خدمات بهینه‌تری برای افزایش رضایت مشترکان بدهد.
در همین راستا اپراتور همراه‌اول با در اختیار داشتن بیشترین مشترک در کشور، اقدامات جدیدی را برای فرهنگ‌سازی در جهت توسعه کاربری اپلیکیشن‌های همراه من و اوانو آغاز کرده است.
بر اساس اطلاعیه این شرکت، در تابستان 1400 کلیه مشترکان همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های همراه من و اوانو در قرعه کشی هفتگی 1 میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال شرکت کنند. 
این طرح از 19 تیر 1400 آغاز خواهد شد و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و مشترکان با نصب اپلیکیشن‌های همراه من و اوانو علاوه بر شرکت در قرعه کشی از امکانات متعدد آنها بهره‌مند خواهند شد.
بر اساس این گزارش قرعه‌کشی‌ها بصورت هفتگی و منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن را نصب و از آنها استفاده کرده باشند انجام خواهد شد و 2 نفر برنده جوایز 200 میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ، 4 نفر برنده جوایز 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و 10 نفر برنده جوایز 20 میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد. به عبارت دیگر هر هفته 16 برنده از جوایز این اپراتور بهره‌مند می‌شوند.

 

•    مروری کوتاه بر مزایای همراه‌من
همراه من در واقع اپلیکیشن رسمی همراه اول بوده و جامع ترین سامانه خدمات مربوط به اپراتور اول است که از سال‌ها قبل در اختیار مشترکان است و استفاده از آن مزایای متعددی را برای آنها دارد.
در واقع تمام خدماتی که همراه اول به مشترکان خود ارایه می‌دهد در اپلیکیشن همراه من گرد هم آمده‌اند. 
از این رو مشترکان بی‌نیاز به حفظ و یا جست‌وجوی کدهای دستوری که گاه منجر به سواستفاده‌هایی نیز از سوی برخی افراد نیز شده است، می‌توانند از انواع خدمات غیرحضوری و فعال‌سازی سریع و ساده خدمات و بسته‌ها، در محیطی امن بهره‌مند شود.
رابط کاربری ساده و پیشرفته این اپلیکیشن، نیاز تمام کاربران را برطرف می‌کند. 
در نسخه جدید همراه من، دسترسی به این قابلیت‌ها راحت‌تر شده است و با استفاده از کیف پول، می‌توانید عملیات پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته‌های مختلف را راحت‌تر انجام دهید. 
همچنین در همراه من می‌توانید با جمع‌آوری امتیازات از بسته‌های ترکیبی، بسته‌های ویژه همراهی و خدمات متعدد دیگر نیز بهره ببرید.

 

•    مروری کوتاه بر مزایای اوانو
اوانو نیز یک سوپر اپلیکیشن جدید محسوب می‌شود با شعار «خدمات یکپارچه مدیریت زندگی» قصد ارایه راهکاری موثر برای افزایش کیفیت زندگی دیجیتالی دارد.
برای تحقق این منظور در این اپلیکیشن، تلاش شده است تا فرایندهای خرید، پرداخت قبض، انتقال وجه و چندین سرویس ضروری دیگر در قالبی ساده‌تر و کارآمدتر از پیش در اختیار کاربران قرار بگیرد.
طیف خدمات فعلی سوپر اپلکیشن اوانو حوزه‌های متنوعی از جمله خدمات مالی، اپراتوری، خرید و گردشگری را شامل می‌شود که بر اساس اطلاعات موجود این خدمات همواره در حال توسعه و افزایش است.
روی این اپلیکیشن کاربردی، کیف پول اوانو نیز قرار دارد که برخی از مزایای آن شامل موارد زیر است:
-    پرداخت با استفاده از اسکنر کد QR روی پذیرنده‌های شرکت‌های «به‌ پرداخت ملت» و «تجارت الکترونیک پارسیان»
-    تخصیص اعتبار از سوی همراه اول به کاربران این اپراتور برای استفاده در کیف پول و بازپرداخت آن در بازه‌های زمانی مشخص به همراه اول
-    اتصال کیف پول به شماره حساب یا کارت کاربر برای سرعت بخشیدن به عملیات پرداخت
-    و دریافت هدیه نقدی روی تراکنش‌ها
‏علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب این دو اپلیکیشن کاربردی و شرکت در این قرعه‌کشی میلیاردی، می‌توانند به صفحه ویژه این کمپین در سایت همراه‌اول واقع در آدرس mci.ir/campaign1 مراجعه کنند. 
 

  • ۰۰/۰۴/۲۳

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">