ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جک ما از علی‌بابا رفت

| پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

جک ما، تاجر کارفرمای چینی با ثروت خالص ۴۲ میلیارد دلار و موسس غول خرید آنلاین چین، علی‌بابا، از شرکتی که خود تاسیس کرده بود، رسما بازنشسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، جک ما، تاجر خودساخته چینی با ثروت خالص ۴۲ میلیارد دلار و موسس غول خرید آنلاین چین، علی‌بابا، از شرکتی که خود آغاز کرده بود، رسما بازنشسته شد.

این میلیاردر چینی که در سپتامبر گذشته اعلام کرده بود از سمت ریاست شرکت بازنشسته خواهد شد، روز گذشته در تولد ۵۵ سالگی خود، این وعده را عملی کرد. تاریخ کناره‌گیری جک ما همچنین با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت علی بابا مصادف شد.

جک ما که یکی از معروف‌ترین چهره‌های ملی چین است، تجارت خود را به دانیل ژانگ، مدیرعامل کنونی شرکت، واگذار کرد. 

جک ما ارتباط خود با شرکت را به طور کامل قطع نخواهد کرد؛ او قرار است یک سال دیگر در هیات‌مدیره شرکتی که حالا ۴۶۲ میلیارد دلار ارزش دارد، باقی بماند.

جک ما در مورد فلسفه این بازنشستگی گفت: من از بیل گیتس، وارن بافت و بسیاری از بزرگان جهان درس یاد می‌گیرم، اما می‌خواهم یک چیز را به روش خودم انجام دهم؛ من به اندازه آنها ثروتمند نخواهم شد، اما می‌توانم یک کار بهتر انجام دهم و آن این است که زودتر بازنشسته شوم.

  • ۹۸/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">