ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حافظی: جمع‌آوری BTS باید ادامه یابد!

| جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: یکی از ایراداتی که به کمیسیون ماده 100 و مناطق 22 گانه شهرداری وارد است عدم جمع آوری دکل‌های مخابراتی است که حکم آنها صادر شده است.

رحمت الله حافظی درباره جمع آوری یکی از دکل‌های مخابراتی همراه اول در هفته گذشته، اظهار داشت: همراه اول یک ساختمان قدیمی خریداری و دکلی را روی آن  نصب کرده بود اما اطراف آن ساخت و سازهایی صورت گرفته که در شرایط فعلی این دکل بر اساس دستور العمل‌ها مجاز به ادامه فعالیت نیست.

وی در پاسخ به اینکه آیا دکل نصب شده دارای مجوز بوده است، ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های آن زمان مجوز داشته است مانند کارخانه شن؛ و ما در غرب تهران که زمانی در یک نقطه بیابانی شکل گرفته؛ اما اکنون منازل مسکونی دیوار به دیوار این معدن قرار گرفتند بنابراین باید فعالیت آن متوقف شود. در حال حاضر نیز واحدهای مسکونی در مجاورت این دکل قرار گرفته است که ادامه فعالیت آن غیر مجاز تلقی می‌شود و حکم حذف آن صادر شده است.

به گزارش تسنیم رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی از ایراداتی که به کمیسیون ماده 100 و شهرداری مناطق 22 گانه داریم این است که چرا مواردی که حکم جمع آوری صادر شده عملیاتی نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: احکام بسیاری در این زمینه صادر شده است ولی متأسفانه اجرا نشده و این یکی از مطالبات شورای شهر است. هر موردی که در حال حاضر بر اساس دستورالعمل‌ها مغایرتی با قانون دارد باید جمع آوری شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">