ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حذف دفترچه های بیمه تامین اجتماعی بدون تامین زیرساخت های لازم باعث سردرگمی مردم و ایجاد مشکلات زیادی برای آن ها شده است.
به گزارش خانه ملت، سیدالبرز حسینی در نشست علنی نوبت دوم امروز (چهار‌شنبه، 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از حذف دفترچه های بیمه تامین اجتماعی بدون پیش بینی زیرساخت های لازم، گفت: این اقدام بدون آنکه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم در داروخانه ها، مراکز درمانی و مطب ها پیش بینی شود مشکلات زیادی را برای مردم و سیستم پزشکی و سیستم درمانی ایجاد کرده است و عدم اتصال نرم افزارهای نسخه الکترونیکی در برخی از زمان ها در مطب ها یا داروخانه ها و یا نا آشنایی مردم و پزشکان به نحوه کار آن باعث سردرگمی مردم و ایجاد مشکلات زیادی برای آن ها شده است.

وی در تذکر دیگری خطاب به دولت و مسئولان اقتصادی، گفت: در روزهای پایانی سال غفلت از وضعیت بازار و قیمت ها مشکلات معیشتی مردم را بیش از پیش کرده است و شاهد گرانی و افزایش بی رویه بهای اقلام مصرفی مردم هستیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در تذکر پایانی خود به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توجه خاوازی به مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه اش شد و گفت: گرانی و کمبود نهاده های کشاورزی، باغی و دامی از یک سو و ارزانی دام زنده و بهای کم خرید تضمینی محصولات کشاورزی معیشت کشاورزان منطقه را به مخاطره انداخته است.

  • ۹۹/۱۲/۱۳

دفترچه بیمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">