ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف شورای شهر از ساماندهی آنتن‌های BTS

| يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت : بررسی اینکه در کجا آنتن های مخابراتی نصب شود و یا نصب نشود وظیفه شهرداری است که متاسفانه این وظیفه را دارند از شهرداری می گیرند .
به گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در دویست و هشتادمین جلسه شورا با اشاره به تصمیم گیری هیات دولت مبنی بر واگذاری اختیار جانمایی و بررسی آنتن ها و دکل های مخابراتی به وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات ،گفت: این وظیفه از وظایف مدیریت شهری است و ما در شورای اسلامی شهر تهران حساسیت فراوانی پیرامون این موضوع داشتیم و مصوبات گوناگونی نیز در این زمینه به تصویب رساندیم که در شورای سوم یکی از این موصوبات عملیاتی شد.
وی ادامه داد : با این وجود بر طبق تصمیمات هفته گذشته هیات دولت می خواهند این اختیار را از شورا بگیرند و به وزارت مربوطه تفویض کنند . حال آنکه جانمایی و نظارت بر نصب این دکلها و آنتن ها وظیفه مدیریت شهری است .

به گزارش آی‌تی آنالیز شرکت وابسته به شورای شهر در سال‌های گذشته مشکلات زیادی برای نصب آنتن‌های BTS اپراتورها در تهران ایجاد کرده بود که سرانجام به مصوبه دولت ختم شد.

روز دوشنبه 16 آذرماه سال گذشته هیات دولت در ابلاغیه ای امکان استفاده از مکان های مورد نیاز شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه را در ساختمان های دولتی مجاز اعلام کرد.

در ابلاغیه هیات دولت که به همه اعضای کابینه اعلام شده است مقرر شد تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی حق استفاده از مکان های مورد نیاز شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه را به شرکت های ذی ربط واگذار کند.

براساس این ابلاغیه تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی، بانک ها و شهرداری ها می توانند حق استفاده از مکان های مورد نیاز اپراتورهای تلفن همراه را به مساحت ۲۵ متر مربع واگذار کنند و در درون ساختمان های خود مکان مناسبی برای نصب ایستگاه های میکرو به اپراتورهای موبایل تخصیص دهد.

براساس این مصوبه هزینه های مصرفی راه اندازی ایستگاه های میکرو تلفن همراه به عهده اپراتورهای موبایل خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">