ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر کانون سراسری دفاتر پیشخوان دولت از حذف دریافت کپی کارت ملی و کپی شناسنامه از متقاضیان دریافت خدمت در تمامی دفاتر پیشخوان سراسر کشور تا چهل روز آینده خبر داد.

علی فلاح حقیقی در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: پس از دستور وزیر کشور برای حذف دریافت کپی کارت ملی و کپی شناسنامه برای انجام امور اداری مقرر شد دستگاه‌های اداری با کد ملی افراد را شناسایی کنند و این دستور در سراسر کشور به اجرا درآمد.

دبیر کانون سراسری دفاتر پیشخوان دولت گفت: تقریبا برای دریافت هر خدمت نیاز به دو کپی وجود داشت که به طور متوسط در روز ۱۰۰ هزار برگ کاغذ در دفاتر پیشخوان کپی گرفته می‌شد. 

وی گفت:‌ این موضوع علاوه بر حذف کاغذ، زمینه بسیاری از سوءاستفاده‌ها را نیز از بین می‌برد که برای مثال، در یک مورد با استفاده از کپی شناسنامه یک ملک به نام فرد دیگری زده شده بود.

حقیقی گفت:‌ اگرچه برخی دفاتر در این زمینه تنبلی می‌کنند اما استانداری‌ها دفاتر ارائه دهنده خدمات دولتی را برای عملیاتی کردن این طرح تحت فشار قرار دادند و طرح تا یک ماه آینده یا حداکثر تا چهل روز دیگر به طور کامل در دفاتر پیشخوان سراسر کشور اجرا می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">