ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی از وزیر صنعت

| شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بدون تردید تداوم حضور و فعالیت فاطمی امین و همکارانشان در وزارت صمت مایه توفیقات و دستاوردهای ارزشمند برای کسب و کارهای مجازی توسعه دولت هوشمند از طریق مردم و بخش خصوصی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، در این نامه آمده است: اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با عضویت تعداد کثیری از کسب و کارهای فعال در عرصه مجازی جزو اتحادیه‌هایی است که با تغییرات در کسب و کارها و رشد اقتصاد دیجیتال در کشور دچار مشکلات و مسائل فراوان و پیچیده‌ای شده است که برای حل این مسائل و مشکلات و پیشبرد بهینه امور بیشترین سطح تعاملات با بخش‌های مرتبط وزارت صمت را وجود دارد. بر همین اساس از نزدیک شاهد تدابیر و تلاش‌های انقلابی جهادی و شبانه روزی وزیر محترم و همکاران خدوم ایشان در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی و کارمندی وزارتخانه در حوزه اقتصاد دیجیتال و گسترش تجارت الکترونیک هستیم.

نامه ادامه یافت: شناخت و تسلط خیلی خوب وزیر و همکارانشان به مسائل کشور، اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک و برنامه‌های اجرا شده در وزارتخانه با تاکید به برون سپاری و استفاده از بخش خصوصی و اولویت دادن به نظرات اتحادیه که نماینده مردم و اصناف در حوزه کسب و کارهای دیجیتال هستند باعث شده که اتفاقات کم نظیری در حوزه تجارت الکترونیک کشور رقم بخورد و حتما می‌توانیم با ادامه این روند در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن این زحمات در تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است باشیم، بدون تردید تداوم حضور و فعالیت فاطمی امین و همکارانشان در وزارت صمت مایه توفیقات و دستاوردهای ارزشمند برای کسب و کارهای مجازی توسعه دولت هوشمند از طریق مردم و بخش خصوصی خواهد بود. لذا از آن مقام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهشمندیم با حمایت و ارائه رهنمودهای سازنده در خصوص برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه ترتیبات ادامه فعالیت‌ها و اجرا شدن برنامه‌های ایشان را مبذول فرمایید تا انشاالله شاهد به ثمر نشستن برنامه‌ها و زحمات ایشان و همکاران در راستای رشد تولید و کاهش تورم در سال جاری باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">