ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمله کارگران معترض به فاکسکان

| چهارشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

 

 

دوربین‌های نظارتی و پنجره‌های یک مجموعه بزرگ متعلق به فاکسکان شرکت مونتاژ کننده بسیاری از تولیدات اپل مانند آیفون را در شهر ژنگژو چین شکستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، صحنه‌هایی از این رویداد در روز چهارشنبه در پلتفرم به اشتراک گذاری ویدئوی کوآیشو پخش شد.

صدها کارگر در محوطه فاکسکان، محل بزرگ‌ترین کارخانه تولید آیفون در جهان، تظاهرات کردند. بسیاری از آنها شعار می‌دادند «حقوق ما را بده». اطراف آنها را افرادی با لباس‌های ایمنی و بهداشتی ضد کرونا احاطه کرده بودند که برخی باتوم به دست داشتند.

این تصاویر پس از هفته‌ها آشوب در فاکسکان منتشر شده و گفته می‌شود این درگیری‌ها به فرار تعداد زیادی از کارکنان کارخانه فاکسکان در اعتراض به سیاست‌های سختگیرانه کنترلی ضد کرونا منجر شده است.

بسیاری از کارگران سابق از کمبود مواد غذایی و قوانین قرنطینه سفت و سخت شکایت کرده‌اند و فاکسکان مجبور شده مشوق‌هایی از جمله پاداش برای حفظ کارگران خود ارائه دهد.

افراد متعددی گفته اند پس از اینکه این هفته به آنها اطلاع داده شد پاداش‌های خود را دیرتر از وعده اولیه دریافت خواهند کرد، اعتراض کردند. یکی از افراد در تصاویر رسانه‌های اجتماعی از این صحنه‌ها می‌گوید: «فاکسکان هرگز با انسان‌ها مانند انسان رفتار نمی‌کند.»

  • ۰۱/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">