ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ختم دادرسی پرونده سکه ثامن

| جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: اولین جلسه رسیدگی به این پرونده امروز برگزار شد و قاضی ختم دادرسی را اعلام کرد.

رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: جلسه امروز با قرایت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان شروع شد و بعد از ان بنده به وکالت از شکات شکواییه را مطرح کردم و توضیحات لازم را ارایه دادم.

وی افزود: بعد از آن چند نفر از شکات و مالباختگان شکایت و تظلم خواهی شان را مطرح کردند و یکی از حضار هم بعنوان مطلع احضار شد و اظهارت خود را به سمع دادگاه رساند. بعد از آن متهم اصلی در جایگاه قرار گرفت و تفهیم اتهام شد و باز هم اتهامات را نپذیرفت و انکار کرد.

وی تصریح کرد: رییس دادگاه سوالات دقیقی پرسید که متهم نتوانست پاسخ دهد و دفاعیات متناقضی داشت و در نهایت دو نفر از وکلای متهم به دفاع از او پرداختند که  بنده پاسخ دفاعیات متهم و ادعاهای او و موکلش را دادم.

کوهپایه زاده گفت: نهایتا دادگاه با ختم رسیدگی در موعد مقرر انشای رای خواهد کرد و بزودی رای انشا و اعلام و ابلاغ خواهد شد.

کوهپایه زاده یادآور شد: برای همسر و خواهر متهم اصلی هم جلب به دادرسی صادر شده ولی در این جلسه فقط به اتهامات متهم ردیف اول پرونده رسیدگی شد. همسر و خواهر متهم اصلی و دومتهم دیگر پرونده در جلسه حضور نداشتند.

  • ۹۸/۱۰/۲۰

سکه ثامن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">