ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خداحافظی عسکری از روابط عمومی همراه‌اول

| شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

دکتر سعید عسکری پس از ۱۳ سال حضور مداوم در اداره کل ارتباطات همراه اول که پنج سال اخیرش را در جایگاه مدیرکلی ارتباطات همراه اول فعالیت کرده است، امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، با همکاران خود خداحافظی کرد.
عسکری امروز پس از قبول استعفاء اش از سوی مدیرعامل همراه اول، جای خود را به جانشین خود شاهین آرپناهی داد. وی فعالیت خود را در اداره کل ارتباطات همراه اول، با عنوان رئیس اداره ارتباطات و رسانه در ابتدای سال ۱۳۸۴ آغاز و از سال ۱۳۹۲ نیز از سوی مدیرعامل وقت به عنوان مدیرکل ارتباطات منصوب شد.
عسکری که در مقطع کارشناسی، دانش آموخته مهندسی مخابرات است، علاوه بر تجربه چندین سال فعالیت در بخش های فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار ایران، با اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات، از ابتدای تشکیل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به این بخش پیوست و با اخد مدرک دکتری در رشته علوم ارتباطات، در طول ۱۳ سال فعالیت خود در اداره کل ارتباطات همراه اول توانست ضمن تعامل جدی و مداوم با تمامی رسانه ها، نقش فعالانه ای در تثبیت نام و نشان همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه ایران داشته باشد.
به گزارش فارس گفتنی است اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، متشکل از پنج اداره ی «ارتباطات و رسانه»، «ارتباطات دیجیتال»، «مدیریت برند»، «راهبرد ارتباطات و مسؤولیت اجتماعی» و «همایش ها و تشریفات» است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">