ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طبق بیانیه کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل توافق کرده اطلاعات واضح تری برای کاربران گوگل استور، گوگل پلی استور، گوگل هتلز و گوگل فلایتز در اروپا  فراهم کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت فناوری به زودی نشان می دهد به عنوان یک واسطه عمل می کند یا محصولات را به طور مستقیم می فروشد و بهتر است درباره ارسال محموله به مشتریان و تعمیرات و بازگشت محصول اطلاع رسانی کند. گوگل اقدامات مذکور را برای همخوانی با قوانین اتحادیه ار وپا و پس از مذاکراتی با شبکه همکاری حمایت از مصرف کننده(CPC) انجام می دهد که در سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز شد.

دیدیه ریندیر در بیانیه ای در این باره نوشته است: مصرف کنندگان اتحادیه اروپا لایق اطلاعاتی شفاف و کامل هستند تا بتوانند آگاهانه انتخاب کنند. این تعهدات از سوی گوگل یک گام فراتر در این مسیر هستند.

گوگل فلایتز و گوگل هتلز به زودی به مشتریان خود نشان می دهند به طور مستقیم کالا و سرویسی را می فروشند یا فقط به عنوان واسطه برای شرکت های دیگر عمل می کنند. آنها همچنین باید مرجع قیمت برای تخفیف ها را ذکر و شفاف سازی کنند. نقد های گوگل تایید شده نیستند. در نهایت آنها باید همان مجموعه قوانین شفافیت که در پلتفرم های دیگر مانند Expedia.comاستفاده می شود را پیروی کنند.

در این میان، گوگل استور و گوگل پلی استور نیز باید اطلاعات شفافی درباره پیش قراردادی مربوط به قیمت های ارسال محموله، حق رد سفارش و تعمیر یا جایگزین کردن را فراهم کنند. همچنین این سرویس ها باید یافتن اطلاعات درباره فروشندگان از جمله نام و آدرس قانونی آنها همراه روش های تماس مستقیم و تاثیرگذار را مشخص کنند.

در آخر این شرکت آمریکایی باید به کاربران نشان دهد که چگونه نسخه‌های گوگل پلی در کشورهای مختلف را با توجه به پیروی از قوانین مسدود سازی جغرافیایی اتحادیه اروپا ارائه دهد و به آنها اجازه دهد از روش های پرداخت از هر کشور اتحادیه اروپا استفاده کنند. گوگل در حال حاضر تغییرات کشور محل اقامت کاربران را به یک بار در سال محدود می کند که می تواند باعث از دست دادن محتوا یا هر اعتباری شود. این تغییر به گونه ای طراحی شده است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد از حقوق یکسانی برخوردار شوند و به همان محتوا در هر کجای اتحادیه اروپا دسترسی داشته باشند. نه گوگل و نه کمیسیون اتحادیه اروپا هنوز اعلام نکرده اند که این تغییرات چه زمانی اعمال می شود.

  • ۰۱/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">