ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خدمت‌دهی روزانه شرکت پست به ۲ میلیون نفر

| چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

 مسئولان شرکت ملی پست می‌گویند با وجود اینکه این شرکت روزانه ۲ میلیون مخاطب دارد و ایجاد نارضایتی حتی در یک درصد از این مخاطبان نیز باعث بروز ۲۰ هزار شکایت می‌شود اما این اتفاق رخ نداده و ارتباط موثری شکل گرفته است.

به گزارش ایرنا، «محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات، در مراسم همایش ۲ روزه کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور گفت: روابط عمومی شرکت ملی پست در بین روابط‌عمومی‌های کشور رتبه نخست را دارد و انتظار ما از روابط عمومی این است که فاصله خود با روابط عمومی دیگر سازمان‌های وزارت‌خانه را حفظ کنند.

وی افزود: برای روابط‌عمومی‌های شرکت ملی پست، یک سال اینترنت و تماس رایگان همراه با یک عدد لپ‌تاب در نظر گرفته شده است که به آن‌ها اهدا خواهد شد.  

در ادامه «محمدرضا قادری» عضو هیات‌مدیره شرکت ملی پست گفت: عمر روابط عمومی در سازمان‌های ما خیلی زیاد نیست و به همین دلیل بسیاری از سازمان‌ها تعریف درستی از روابط عمومی ندارند و آن را درک نمی‌کنند. بسیاری از سازمان‌ها روابط عمومی را صرفا تشریفات و هماهنگ‌کننده مراسم‌ها می‌دانند.

وی افزود: فلسفه اصلی روابط عمومی مردم‌داری است. اگر روابط عمومی در تقابل با رسانه و مردم قرار بگیرد، نشان‌دهنده سطح بلوغ پایین آن است. روابط عمومی با عملکرد درست خود باعث پیشگیری از بسیاری از تنش‌ها است.

قادری تاکید کرد: در سه سال گذشته روابط عمومی شرکت ملی پست توانسته است ارتباط خوبی با مردم و رسانه برقرار کند. با توجه به این‌که شرکت ملی پست روزانه ۲ میلیون مخاطب دارد و ایجاد نارضایتی حتی در یک درصد از این مخاطبان نیز باعث بروز ۲۰ هزار شکایت می‌شود که این اتفاق رخ نداده و ارتباط موثری شکل گرفته است.

  • ۰۱/۰۵/۰۵

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">