ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خروج نماینده «گلدکوئیست» از کشور

| چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۳۸۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

در پی خروج نماینده شرکت «گلدکوئیست» از کشور به منظور دریافت خسارت مالباختگان ایرانی و عدم مراجعه وی تا کنون، معاون اول دادستان کل کشور گفت: در صورت عدم مراجعه نماینده شرکت گلدکوئیست حکم جلب وی صادر و از طریق پلیس بین‌الملل زمینه دستگیری وی فراهم می‌شود.

محمد جعفر منتظری در گفت‌وگو با فارس گفت: خروج نماینده شرکت گلدکوئیست جهت دریافت مقداری از خسارات ارسال شده این شرکت به کشور که در دوبی قرار دارد صورت گرفته است که تاکنون اطلاعی از وضعیت و اقدامات انجام شده از سوی وی به دستگاه قضایی نرسیده است.

معاون اول دادستان کل کشور درپاسخ به این سوال که آیا احتمال فرارنماینده شرکت گلدکوئیست بعداز دریافت خسارات وجود دارد یا خیر گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و در صورتیکه نماینده شرکت گلدکوئیست تا چند روز آینده به کشور مراجعه نکند حکم جلب وی صادر و زمینه دستگیری وی نیزاز طریق پلیس بین‌الملل فراهم خواهد شد.

در پی تفاهم‌نامه شرکت گلدکوئیست با قوه قضائیه، این شرکت متعهد شد تا از طریق نماینده خود در ایران، نسبت به جبران خسارت وارده و اخذ رضایت شاکیان این پرونده اقدام کند که در این راستا طی چندین نوبت مقداری سکه و ساعت طلا و پول به کشور ارسال شد که ارسال تدریجی خسارت از طریق شرکت گلدکوئیست مورد اعتراض قوه قضائیه قرار گرفت و قوه قضائیه طی اخطاری به این شرکت اعلام کرد که پرداخت خسارت به شاکیان باید به صورت یکجا انجام شود و در این راستا نماینده شرکت جهت انجام هماهنگی جهت پرداخت یکجای خسارات و زمینه سازی ارسال مقداری از خسارات که در دوبی موجود بود، به مالباختگان از کشور خارج شده که تاکنون نیز مراجعه نکرده است.

  • ۸۴/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">