ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خرید تنها 90 سند مزایده شماره رند

| شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

طی 10 روز گذشته حدود 90 برگ اوراق مزایده شماره‌‏های رند تلفن همراه از طریق دفاتر فروش اسناد مزایده خریداری شد.

غلامعلی سلیمانی ، عضو کمیته شماره‌‏های رند و مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات ایران، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که اولین مرحله مزایده شماره‌‏های رند، 6 آبان ماه جاری برگزار می‌‏شود، اظهارداشت: طی 10 روز گذشته از شروع این مزایده استقبال خوبی از سوی مردم صورت نگرفته است که شاید بتوان ایام تعطیل ماه مبارک رمضان را از جمله این دلایل عنوان کرد.

وی ، با بیان این که طی روزهای گذشته تنها 90 برگ اسناد مزایده به فروش رفته است، خاطرنشان کرد: در این مرحله تعداد 500 شماره به مزایده گذاشته شده است که در مراحل بعدی این میزان بیشتر خواهد شد.

سلیمانی ، در خصوص قیمت پایه شماره‌‏های رند تلفن همراه با بیان این که این قیمت‌‏ها در بازار آزاد به دست آمده است، یادآور شد: در مراحل بعد مزایده ، نسبت به قیمت‌‏های پایه تجدید نظر خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران ، با اظهار امیدواری که اسناد مزایده فوق طی روزهای باقی مانده تا 6 آبان ماه جاری به فروش رود، یادآور شد: شماره‌‏های رند با توسعه شبکه تلفن همراه وارد شبکه می‌‏شوند و در صورتی که متقاضی نداشته باشد تعریف نشده و فضایی از شبکه را اشغال نخواهد کرد.

  • ۸۵/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">