ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خرید ۲۴۰ سیم‌کارت با کارت ملی اموات

| جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از بازداشت اعضای باندی خبر داد که با استفاده از کارت ملی افراد فوت شده، اقدام به خرید سیم‌کارت می‌کردند.
به گزارش تسنیم چندی پیش اخباری مبنی فروش سیم‌کارتهای فعال توسط افرادی در پایانه غرب به اطلاع ماموران انتظامی کلانتری 209 پایانه غرب رسید و بررسی اولیه نشان داد سیم‌کارتها پس از دو ماه از دسترس خارج شده و غیرفعال می‌شوند. 

ماموران تجسس کلانتری 209 پایانه غرب پس از بررسی بیشتر متوجه شدند که سیم‌کارتهای فعال، بدواً به نام متوفیان ثبت و سپس به نام خریداران اخیر منتقل شده است.

در ادامه و در گشت‌زنی‌های هدفمند مأموران چهار مرد جوان را در حال فروش سیم‌کارتهای فعال شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی هر چهار متهم دستگیر شده و در بررسی‌های بیشتر 240 سیم‌کارت فعال به نام افراد فوت شده از آنها کشف شد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که اعضای این باند با تصاویر کارتهای ملی افراد فوت شده سیم‌کارت را خریداری کرده و سپس به مبلغ 100 تا 150 هزار تومان به متقاضیان می‌فروشند.

ستوان یکم مهدی کیاشمشکی؛ رئیس کلانتری 209 پایانه غرب با اعلام این خبر گفت: سیم‌کارتهای مکشوفه تحویل نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">