ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دادستان های چند ایالت آمریکا خواهان تجزیه بخش فناوری تبلیغات گوگل از این شرکت شده اند و پیش بینی می شود این امر در یک شکایت نامه جدید مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دادستان های چند ایالت آمریکا که مشغول تحقیق درباره نقض احتمالی قوانین آنتی تراست (ضدانحصار) در گوگل هستند، اکنون خواهان تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغاتی گوگل شده اند.

طبق گزارشی آنها سعی دارند تجزیه بخش تبلیغاتی گوگل را در  بخشی از یک شکایت جدید مطر ح کنند.

طی ماه های اخیر روش های تجاری این شرکت تحت بررسی قرار گرفته و وزارت دادگستری آمریکا و دادستان های ۵۰ ایالت تحقیقاتی درباره نقض قوانین آنتی تراست در این شرکت را آغاز کرده اند.

تحقیقات فدرال روی تبعیض جستجو، مدیریت و تبلیغات سیستم عامل گوگل (اندروید) تمرکز کرده است.

به گفته سخنگوی گوگل، این شرکت همچنان با وزارت دادگستری و دفتر دادستانی ایالت تگزاس همکاری می کند. او در این باره می گوید: ما هیچ آپدیت یا اظهار نظری در این باره نداریم. واقعیت ها کاملا واضح هستند. محصولات تبلیغات دیجیتال ما در صنعتی وسیع و شامل هزاران رقیب، فعالیت می کنند. محصولات ما از هزینه های تبلیغ کنندگان و مشتریان کاسته اند.

این در حالی است که در اواسط ماه می اعلام شد دادستان های ایالت های آمریکا به رهبری ایالت تگزاس تصمیم دارند یک شکایت آنتی تراست علیه گوگل ثبت کنند. روزنامه وال استریت ژورنال نیز گزارش داد وزارت دادگستری آمریکا نیز تصمیم دارد در تابستان این شکایت را ثبت کند.

  • ۹۹/۰۳/۱۷

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">