ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: دانشجویانی که برای ورود به کلاس مجازی مشکل دارند، گزارش دهند تا مشکلشان را برطرف کنیم.
محمود کمره‌ای معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفتگو با آنا، درباره اختلالات اینترنتی و مشکلات احتمالی که برای دانشجویان ایجاد شده است، اظهار کرد: به دلیل مشکلات اینترنت بازه زمانی انتخاب واحد و ثبت‌نام را افزایش دادیم تا دانشجویان به راحتی بتوانند ثبت‌نام و انتخاب واحد داشته باشند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های دانشجویان در هفته جاری به صورت مجازی است، گفت: هنوز درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها در هفته آینده تصمیم‌گیری نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره تاثیر اختلالات اینترنتی بر روی کلاس‌های آنلاین بیان کرد: هیچ گزارشی از مشکل برای ورود به کلاس دانشجویان دریافت نکرده‌ایم. ضمن اینکه دانشجویان و اساتید تجربه ۵ ترم آموزش مجازی را دارند، بنابراین با مشکلی در این زمینه مواجه نیستم.

کمره‌ای وعده داد: در صورتیکه دانشجویان با مشکل اتصال به کلاس‌ها مواجه شدند به دانشگاه گزارش دهند چراکه تمهیدات لازم برای آموزش الکترونیکی دانشجویان اندیشیده شده است.

  • ۰۱/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">